Varamiehet voi ilmoittautua sitä mukaa, kun vakiomiehiä on outissa. Vakiomiehet vihreällä laatikolla.

Mika Kaitera Mika K Hannes Tiirola Esko Pentinpuro Tuomas Härkönen Harri Määttä Henrik Turtinen Oskari Peteri Jape Tuomas Keränen Sauli Mikkonen Niklas Räihä Mv2 Matias L Nikolas Romppainen Aapo K Mv1 Topias Kin. Jere lapinoja Eliel Haapalahti Miika Lukkari Antton Lukka
Miikka K Antti Karhumaa Leo Onnela Joel Huotari Jaakko Kärnä Ake Asikainen Valtteri Niemelä Risto K Joonas Laru (mv) Ilkka Jurmu (mv) Markus Kivioja (mv)

Harkka Ti 23.4. klo 19:00 22 5
Matsi To 25.4. klo 20:30 22 7