NalliSport Oy, Vellamontie 9, 90500 Oulu [kartta]

Varamiesten ilmoittautuminen ma klo 19 alkaen! Max. IN 20 pelaajaa+2mv. – Varamiehillä musta ja valkoinen paita mukana.👌 Varamiesmaksu 5e – maksu ennen peliä tilille FI12 5741 3620 6010 28 / Markus Turtinen – tai MobilePay:lla 0408041549. Pelit Nallisportin kentällä 1.

Ilmoittautumiset

22
6
Tuomas Heinonen Tuukka Impiö Samuli S Ilari Turtinen Jaakko H Aki T (mv)
198

Kommentoi...

Antti ilmoittautui in

Tuun jos mahtuu

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot