NalliSport Oy, Vellamontie 9, 90500 Oulu [kartta]
Varamiehet voi ilmoittautua sitä mukaa, kun vakiomiehiä on outissa. Vakiomiehet vihreällä laatikolla.

Ilmoittautumiset

11
Pekka P Mika K Hannes M Henrik Turtinen Elmer N Tuomas Keränen Jape Tuomas Härkönen Esko Pentinpuro Hannes Tiirola Ilkka Jurmu (mv)
13
Mika Kaitera Hannes L Sami H Jaakko Kärnä Ake Asikainen Valtteri Niemelä Tuukka L Leo Onnela Risto K Tuomo Kyngäs Sauli Mikkonen Harri Määttä Joonas Laru (mv)
198

Kommentoi...

Hannes ilmoittautui out

Varapelaajien maksu?

Henrik

Hannes, pelit peruttu huomiselta.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot